| In 2024 zette het Expertisecentrum Studenten- en Onderwijszaken (SOZ) opnieuw mooie stappen om studeren, studenten en studiesucces nog beter te ondersteunen. In deze Jaarimpressie 2024 vind je een selectie van onze diverse werkzaamheden met onze successen en uitdagingen van het afgelopen jaar. SOZ presenteert met trots de Jaarimpressie 2024. |
|
|
|
| Elkaar durven aanspreken, verantwoordelijkheid nemen en grenzen verleggen helpt ons om ons werk zo goed mogelijk te doen. Daarom zetten we bij SOZ in op leiderschapscompetenties met een Kennisdeeldag, Theaterspektakel, Ondernemersprijs en Probeerfestival. |
|
|
| Onze werkplek vormt een belangrijk onderdeel van ons werkplezier. Daarom is het belangrijk dat onze locaties up to date zijn en blijven. Ook in 2024 waren we druk met verbouwen en verhuizen. Wat gebeurde er bij het PJ Veth, Plexus en het Universitair Sportcentrum? |
|
|
|
| Ook in 2024 werkten we aan een optimalere dienstverlening. Functioneel beheerders volgden een training, SIA kreeg vorm als nieuwe afdeling, en collega’s doken in de PDCA-cyclus. LDE-trainees leverden waardevolle inzichten met hun onderzoeken. |
|
|
| Bij SOZ ondersteunen we studenten en medewerkers van de universiteit zo goed mogelijk. In 2024 herijkten we het mentoraat en harmoniseerden we tentamenvoorzieningen. Ook konden collega’s meedoen aan Let’s Move: bewegen op de werkvloer. |
|
|
|
| Genieten van de natuur of tuinieren? Het kon in de Hortus én via het nieuwe volkstuinproject van SOZ in 2024. Globalisering biedt kansen, daarom organiseerden we de International Experience Week. |
|
|
| 2024 zat vol mooie momenten. Nieuwe studenten leerden de stad en universiteit kennen tijdens EL CID, HOP en OWL. De IEW bracht internationale studenten samen. Ook voor het symposium over studentenwelzijn en de Career Days was veel belangstelling. |
|
|
|
| Benieuwd naar het aantal studenten in 2024, hoeveel toelatingsverzoeken er zijn behandeld of hoeveel e-mails en telefoontjes er zijn beantwoord? Bekijk alle cijfers van dit afgelopen jaar! |
|
|
|
|
|
|